Chic Essence Αρωματοπωλείο | Λάρισα 2022

ΕΤΟΣ OΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ

2022

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

Λάρισα

ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΕΤΗΣ ΕΡΓΟΥ

Θοδωρής Αρσενόπουλος & Ελένη-Κλαίρη Διαμαντούλη

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ

Γιάννης Αρσενόπουλος

SHARE PROJECT
  • Έτος :
  • LOCATION :
  • CATEGORY :
  • CREATIVE DIRECTOR :
  • VISUALIZATION :

Η πρώτη ζώνη εμφανίζεται από το ύψος της μέσης μέχρι το ύψος των ματιών της/του πελάτισσας/ πελάτη, που χρησιμοποιείται για την έκθεση των αρωμάτων και των υπόλοιπων προϊόντων. Η δεύτερη ζώνη, διακρίνεται στο χώρο από τη μέση της πελάτισσας και κάτω που χρησιμεύει ως αποθηκευτικός χώρος οργάνωσης.

Οι ζώνες χωρίζονται σε περισσότερες διαγραμματικές ενότητες, αφιερωμένες στα διαφορετικά προϊόντα, όπως γυναικεία και αντρικά αρώματα, κρέμα σώματος, κρέμες προσώπου, after shaves και εποχιακά προϊόντα όπως αντηλιακή λοσιόν κ.ά. Αυτές οι εκθεσιακές μονάδες έχουν μονάδες αποθήκευσης από κάτω, για μια συλλογική οργάνωση προϊόντων.

Το Chic Essence, είναι ένα κατάστημα αρωμάτων στο κέντρο της πόλης της Λάρισας. Το αρχιτεκτονικό γραφείο GroundPlan ανέλαβε τον σχεδιασμό του δεύτερου καταστήματος, εστιάζοντας στην κομψή ατμόσφαιρα που ο χώρος προσφέρει στους πελάτες κατά την επιλογή του ταιριαστού αρώματος.

Ο πελάτης ήθελε έναν μοναδικό χώρο με αιθέρια ροή, που ενισχύει την κομψότητα. Εμπνευσμένες από τις ανάγκες του καταστήματος για εκθεσιακό και αποθηκευτικό χώρο, καθώς και χώρο αποθήκευσης, οργανώσαμε τον χώρο σε δύο ζώνες.

Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην αναδιαμόρφωση είναι πατητές τσιμεντοκονίες στους μπροστινούς τοίχους του καταστήματος, μάρμαρο οριζόντιες επιφάνειες με χρυσές λεπτομέρειες στα ράφια. Όλες οι ειδικές  οργανικές κατασκευές και τοίχοι σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ακολουθώντας οργανικά καμπύλα σχήματα.

Λόγω του μακρόστενου ορθογώνιου σχήματος του καταστήματος -με τη μικρή πλευρά στην πρόσοψη-, κύριος σχεδιαστικός στόχος ήταν η δημιουργία μιας ατμοσφαιρικής πρόσκλησης. ‘Ετσι, θα προσελκύει τις/ τους πελάτισσες/ πελάτες στο εσωτερικό του καταστήματος, ακολουθώντας την περιμετρική διαδρομή σε όλο το κατάστημα – που υποδεικνύει η κεντρική νησίδα – προς στο πίσω μέρος του καταστήματος όπου βρίσκεται το ταμείο. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον σχεδιασμό του φωτισμού του χώρου από πάνω προς τα κάτω και αντίστροφα, και κυρίως προς τα γυάλινα μπουκάλια των αρωμάτων που δημιουργούν μια μυστικιστική ατμόσφαιρα.